Prøv vores nye lille dronepakke
15. oktober 2019Vi udstiller på Fremtiden.nu
1. november 2019
Vi har fået nyt visuelt udtryk – men indeni er vi stadig præcis de samme som før. Vi er stolte af nu at kunne løfte sløret for vores nye logo, hvor vi har valgt at videreføre symbolikken fra vores i forvejen velkendte logo med pilen – dog i en friskere og lidt mere abstrakt udgave.
For os symboliserer det nye ikon interaktion og sammenhæng – den brudte linje viser vores kreativitet og evnen til at være innovative – at vi er i stand til både at tage noget ind og give noget ud. Og samtidig illustrerer de to sammensmeltede elementer fusionen mellem Pro-Plan og Pro-Media, der for fremtiden vil være ét og samme firma.
Vores nye visuelle identitet er blot første skridt i en række af tiltag – men den gode personlige service, som vi er kendt for, og som er så grundlæggende en del af vores dna, forbliver naturligvis uændret. Hold øje med nyhederne her på siden og se hvilke tiltag, der kan hjælpe med at gøre netop din hverdag lettere.