Kundesupporter og kvalitetssupervisor til landsdækkende fotoservicevirksomhed
Er kundeservice og fotografering en del af dit DNA, og kan du bevare overblikket samt give klare retningslinjer til dit team? Så har du præcis den profil, vi leder efter til stillingen som henholdsvis kundesupporter og kvalitetssupervisor for vores fotografer hos Pro-Plan Interaktiv A/S.
Vi har nemlig brug for en skarp og selvkørende medarbejder til kundeserviceafdelingen på vores kontor i Jels, og samtidig kommer du til at fungere som supervisor for vores dygtige team af fotografer. Foruden et stort kundeservicedrive, er det derfor vigtigt, at du har en knivskarp evne til at vurdere billedkvalitet og forstår de tekniske aspekter af fotografering.
Erfaring som kundesupporter er en klar fordel, ligesom en baggrund inden for fotobranchen eller mæglerfaget vil give et klart forspring i forhold til de daglige opgaver. Blandt vores forskellige typer af kunder har vi nemlig mange ejendomsmæglere, da boligpræsentationer udgør en stor del af vores bestillinger.
Dine arbejdsopgaver kommer til at omfatte:
- Supervision i forhold til kvaliteten af vores fotos
- Faglig og teknisk feedback til vores fotografer
- Optimering af arbejdsprocesser og kommunikation i kundeserviceafdelingen
- Tæt samarbejde med vores øvrige fotografsupervisorer
- Alle typer af kundeserviceopgaver
Der er tale om en fast fuldtidsstilling med pension og sundhedsforsikring, og du får stor indflydelse og frihed i jobbet, ligesom du er garanteret god sparring og samarbejde med engagerede og kompetente kollegaer. Pro-Plan beskæftiger p.t. 65 medarbejdere i alt.
Hvis du kan se dig selv i stillingen som kundesupporter og kvalitetssupervisor og gerne vil være den næste, vi byder velkommen på holdet, så send din ansøgning til
job@pro-plan.dk senest den 22. marts 2020. Straffeattest skal fremvises.
Tiltrædelse: 1. april 2020 eller snarest muligt derefter.
Spørgsmål kan stilles til Michael Petersen på tlf. 74 25 25 00 eller via
job@pro-plan.dk.